Wednesday, January 12, 2011

:: d bzs day ::

Minggu ini adalah minggu yg paling bz dalam hidup aku...
entahla, sampai bile la nak mcm ni..kdg² aku rase penat sgt². tp apela daye ku..
rezki aku masih di sini lagi. kenela byk² sabar dgn kerenah org² sekeliling.
untung jugak dah quit blaja.. tp aku masih ade simpan hasrat nk sbg blaja lg.
tp duit simpanan belum lg mencukupi.. sedey pun ade jugak..
tah sempat ke tidak nk sbg ni.. harap² aku pun akan dapat peluang mcm org lain

insyaAllah..

tapela cik moon, niat baik kan.. cume aku riso jugak ni..
nanti da lame sgt tinggal buku² ilmiah byk yg lupe kang... hohoohoh
aku kagum dgn kak hanita finance tu.. tup² da habes degree da.. la ni da sbg master pulak.
kak zah pun... tah² taun ni leh hbs degree... ashoma..
aku???? diploma holder je kot.. walaupun peluang nk sbg kt sini besa,
tp disebabkan keje aku yg len pesen sket ni aku x leh nk focus..
sob..sob...aku bukan x cube. tp naseb x menyebelahi aku.
aku harap sgt², klu boleh taun ni aku dpt sbg degree...
x kisah la kt mane² pun...
mmgla degree tu sekeping sijil je.. kemahiran yg ptg sebenarnye...
tp, ade ke org nk pdg???

next week pun menjalani rutin yg same... cepatla hbs add & drop subject ni
at least, aku leh focus pade keje² lain.. pale pun x tensen kan..
alangkah sonoknye klu wiken x keje tp masyuk je..
angan² mak limah jela oiii...
insyaAllah..rezki tu ade kt mane² kan.. janji kene jujur dalam bekerja ye cik moon...

sekian, coretan hatiku...
*hati pown leh berkate²*

No comments: