Monday, June 8, 2009

~ Selamat Pengantin Baru ~

Buat Ecah & Im dan Kak Arien & Muhaimin
Alhamdulillah, kwn² ku ini telah selamat diijabkabulkan pada 06 June 2009. Dan aku berkesempatan menghadiri majlis perkahwinan mereka... Buat Ecah, sori byk² eh sebab lambat sampai...Pastu susahkan ko kene amik aku kt bus stand.. Tapi ok kan, sebab aku la kwn ko yang paling lame stay kt umah nie... hehhe... Rase mcm x nk balik kl pun ade neh... huhu.. al-maklumla, 5 taun skali baru turun BP.. InsyaAllah, pasni aku akan selalu turun BP..jenguk mak, ayah, adik, kak linda n family die.. Xceli segan gak la kot.. Tapi aku peduli ape erk, mak ngan ayah dah bg green light neh.. hehe..Dan, sekarang ni kite tunggu majlis adik plak eh... Lan pun mcm x saba² dah tuh.. yelah, rasenye dah lbh 7 taun kan die kwn...Malam ni, barula bleh balik kl.. Cian la kt adik sorang² kene tlg mak kemas umah kan.. Adat la dik, klu sebutt pasal kenduri kawin neh.. paham² jela ye.. ;)

No comments: